Soluţie naturală împotriva căderii părului


Se bat bine două ouă cu furculiţa până se transformă în spumă. Spuma o încorporaţi în păr ca pe un şampon obişnuit  şi o lăsaţi să acţioneze aproximativ 4-5 minute. Se clăteşte părul foarte bine şi în apa finală se adaugă după cum urmeză:

-dacă aveţi părul negru : o lingură de oţet

-dacă aveţi părul şaten sau blond: o lingură de zeamă de lămâie

3 Răspunsuri

  1. imi cade parul foarte mult mai ales atunci cind ma spal pe cap sint disperata am incercat tot felul de solutii dar degeaba.ce ma sfatuiti sa fac .

    • Bună Cristina. Îţi pot spune ce am încercat eu: am eliminat şampoanele din comerţ, gelurile, spumele, fixativele pentru păr pentru că toate chimicalele alea nu au cum să facă bine . Am început să folosesc un produs al firmei Hofigal care se numeşte Săpun moale împreună cu o loţiune tot de la ei, Chel stop. Le folosesc deja cam de 6 luni şi deja se văd rezultatele. Alternativ mă spăl cu gălbenuş de ou . Din când în când ung rădăcina cu ulei de ricin, după care acopăr capul cu un prosop cald(încălzit cu fierul de călcat ). Dacă vreau ca părul să fie un pic mai aspru folosesc o ceaşcă de bere. Am văzut că un efect bun asupra părului îl are cura cu drojdie de bere. Se gaseşte la plafar sub forma de pastile sau poţi folosi drojdie normala (din cea care se pune la prăjituri) câte o linguriţă dimineaţa pe stomacul gol timp de 30 de zile.Sper să te ajute.

  2. Produsele de la hofigal pot fi ele naturiste, dar vezi ca au sls- laureat sulfat de sodiu…aceasta substanta este raspunzatoare pt caderea parului!!!

Lasă un răspuns

