Cum să curăţaţi vasele din teflon


Dizolvaţi într-o ceaşcă de apă 2 linguriţe de praf de copt bicarbonat de sodiu. Soluţia care rezultă o puneţi la fiert pentru 15 minute în vasul de teflon. După 15 minute clătiţi vasul, ştergeţi-l, ungeţi-l cu puţin untdelemn.

2 Răspunsuri

  1. Eu cred ca e vorba de bicarbonat de sodiu nu praf de copt; am mai intalnit chestia asta, dar e doar o eroare de traducere din engleza, s-a confundat baking powder cu baking soda. Praful de copt nu are (din cate stiu) nicio calitate in afara de aceea de aditiv de patiserie.

    • Bună Laura. Eu am găsit sfatul într-o revistă şi încă nu l-am aplicat. Cred că ai dreptate, mulţumesc că mi-ai atras atenţia, apreciez ajutorul pentru că nu am cum să aplic toate sfaturile pe care le găsesc şi orice feedback e bine venit. O să modific postarea şi te mai aştept pe aici🙂

Lasă un răspuns

