Ce a mai citit bunica pe net


Voi încerca  în fiecare săptămână să vă supun atenţiei  cele mai interesante  articole pe care le descopăr pe net. Le voi selecta  pe cele care au ceva în comun cu blogul meu, adică sfaturile practice, dar nu mă voi limita doar la acestea, pentru că sunt mulţi blogeri care scriu atât de bine şi din suflet încât e păcat să nu aibă  acces cât mai multă lume la ceea ce au de spus.

Pe eco-notes am găsit un articol foarte util şi plin de informaţii despre cometicele homemade, reţete pentru corp, păr sau faţă, în care sunt utilizate doar uleiuri vegetale, uleiuri esenţiale şi gel de aloe, o adevărată alternativă la cosmeticele pline de chimicale din comerţ. Abia aştept să le încerc.

Dulce casa ne ajută cu câteva sfaturi practice de realizare a unui buget pentru mâncare  care e util în vremuri de criză şi nu numai.

Un blog cu  trucuri  pentru frumuseţe este  your beauty adviser . Un articol  care mi-a plăcut este cel despre demachierea corectă.

Sper să vă fie utile informaţiile cuprinse în aceste articole şi să le citiţi cu plăcere aşa cum a facut-o şi eu.

Lasă un răspuns

