Testat de Bunica


Până acum am publicat peste 70 de sfaturi practice pe care le puteţi aplica fie în bucătărie, fie în casă sau pentru a vă menţine frumuseţea. Şi vor fi din ce în ce mai multe. Nu am cum să testez sau să aplic tot cea ce public, dar multe din trucuri le foloseam deja, iar pe altele, de care până acum nu am auzit, vreau să le folosesc în viitor. Pentru a semnala cea ce efectiv am folosit am creat un logo ” Testat De Bunica” care sper să vă dea încrederea de a utiliza  informaţiile găsite aici.

 

2 Răspunsuri

  1. bunicuto esti si logo designer😀

    • off bătrâneţile mele,ce să fac maică, eu am prins o vreme când oamenii erau polivalenţi şi multilateral dezvoltaţi🙂

Lasă un răspuns

