Aburi de oţet contra mahmurelii


Oţetul are multe întrebuinţări, despre efectul contra calcarului sau despre utilizările cosmetice am scris deja, dar se pare că are şi efect conta mahmurelii.Puneţi într-o oală largă, smălţuită , oţet de mere şi apă în părţi egale, o puneţi pe foc şi când ajunge să scoată aburi încercaţi să îi inhalaţi.

4 Răspunsuri

  1. 😆😆😆😆😆
    daca poate cineva sa faca asaceva e cel mai tare😆😆😆😆😆

    • Nu am ajuns încă să folosesc oţetul aburind pentru mahmureală,o să încerc de ziua mea să trag o beţie🙂, dar l-am folosit pentru dureri în gât ( se face gargară cu oţet cald ) şi chiar funcţionează. Până acum cam tot ce am încercat cu oţet a mers, aşa că nu m-ar mira de loc să funcţioneze şi asta.

  2. nu puneam la indoiala beneficiile tratamentului ci doar incapacitatea umana de face fata acestui truc. mirosul de otet pe mine unul ma irita pana la…😀 (nici nu pot sa ma gandesc la aburul de otet)

    • Probabil că depinde cât de mahmur eşti, cât de mult îţi doreşti să scapi de minunata senzaţie🙂 şi ce alte remedii ai la îndemână.

Lasă un răspuns

