Întărirea unghiilor fragile


miere Pentru întărirea unghiilor se poate folosi un ameste de miere şi ulei de masline în parţi egale, la care se adaugă un gălbenuş de ou şi un praf de sare. Vârful degetelor se ţin în acest amestec timp de minim 10 minute.

2 Răspunsuri

  1. vreau si eu un tatament ca sa imi intaresc unghiile mi se exfoliaza si mi se rup repede nu pot sa mi le las mari lasati si voi comm cu tratamente

    • Bună Doiniţa. O altă variantă de tratament este să îţi bagi cam o dată pe săptămână unghiile în ulei de măsline sau în ulei de floarea soarelui încălzit atât cât suporţi la bain-marie (uleiul nu trebuie încălzit direct pe flacără pentru că îşi pierde calităţile)

Lasă un răspuns

