Soluţie pentru păr gras


par grasO soluţie pentru a scăpa de părul cu tendinţe de îngrăşare rapidă este clătirea acestuia,  dupa spălarea normala cu şampon, cu un amestec dintr-o cană cu apă şi o cană cu oţet. Mirosul înţepător de oţet dispare rapid.

6 Răspunsuri

  1. […] 2009 by sisimop Oţetul are multe întrebuinţări, despre efectul contra calcarului sau despre utilizările cosmetice am scris deja, dar se pare că are şi efect conta mahmurelii.Puneţi într-o oală largă, […]

  2. hmm…nu am incercat niciodata solutia cu otet….si eu am acceasi problema…mi se ingrasa foarte repede..[:((]..chiar si dupa ce il spal…tot mai ramane gras potin…[:(]…da am se incerc solutia cu otet poate no sa mai am nici o problema…[:D]..

    • Si eu am aceasi problema cu parul : se ingrasa foarte repede.Otetul nu a eradicat complet problema dar se vede o imbunatatire.Dupa ce aplici trucul asta poate mai treci pe aici si ne spui ce efect a avut la tine.Incearca cu otet de mere are un miros mai slab decat cel de vin.

  3. Sper sa fie bun otetul de mere cu apa. O sa incerc,sa vad daca merge.

  4. mai da nu o sa miroase patul dupa aceea?
    ~ca daca ma duc la sc asa …. si miroase parul

  5. nu o sa miroase parul de la otet?

Lasă un răspuns

