Cum se curăţă talpa fierului de călcat


fier calcatDacă pe talpa fierului de călcat s-a lipit scrobeala sau plasticul din hainele de fibre sintetice, se poate curăţa frecând cu praf de cretă , vin sau sare fină de bucătărie, după care ştergeţi cu o cârpă moale.

17 Răspunsuri

  1. nu va recomand sa utilizati praf de creta,

  2. Eu am mai reusit sa scot petele foarte usor de pe talpa fierului cu o solutie Ezz-Off . Am obtinut rezultate foarte bune. de asemenea puteti incerca si pasta Rollax special conceputa pentru acest lucru ! Am gasit de cumparat produsele astea pe http://www.migami.ro si am fost foarte multumit

  3. Cel mai bine se curata cu .. bicarbonat de sodiu umezit cu apa. Cu amestcul acesta frecati talpa fierului de calcat, utilizand o periuta de dinti (din motive pur economice, folositi una uzata, nu pe cea cu care va spalati pe dinti :))
    Sanatate tuturor!

    • Multumim

      • cu placere! :)

    • Va multumim ca ca ne-ati ajutat sa descoperim noi solutii care ne sunt de mare ajutor.

      • Cu placere, va astept pe noul site cu sfaturi si trucuri noi.

    • Multumesc mult pt sfat!. Eram disperata ca tocmai ,,rezolvasem,, fierul de calcat al mamei si nu stiam cum sa-l ascund ca sa nu vada.L-am curata super de tot cu bicarbonat.

    • bicarbonatul cu un strop de apa a facut minuni pe talpa fierului meu de calcat……ca eram in dificultate…nu prea vroiam sa renunt la el,dar nici nu il mai puteam folosi….multumesc de pont, chiar a dat rezultat!

    • multumim!!! a functionat perfect!!!mi-am lasab bucata de rochie si am reusit sa salvam calcatorul mamei!!!!multumim!!!!!!!!sa fii sanatos si baftos!

  4. Am incercat tot ce s-a scris mai sus,nu merge nici periuta de dinti, nici apa cu sare, nici bicarbonat de sodiu, poate doar smirghel dur.

    • @F: stiu ca e cam tardiv raspunsul asta pentru tine, avand in vedere ca problema ta ai postat-o acum 2 ani, insa poate va fi folositor pentru altii care au aceeasi problema cu tine, asa ca uite ce trebuie facut in cazul in care plasticul ars de pe talpa fierului de calcat este prea gros si bine fixat pentru a putea fi indepartat cu bicarbonat, sare sau alte remedii de mai sus:
      Incalzeste negreala (plasticul ars) de pe talpa fierului de calcat folosind o bricheta sau alta sursa de foc deschis, timp de 3-4 secunde si imediat rade plasticul ars cu o bucata de lemn de esenta tare. astfel vei reusi sa indepartezi mare parte din depunerile de plastic ars, iar apoi pentru finalizarea curatirii vei putea folosi unul din remediile de mai sus (bicarbonat, sare, etc)
      Sanatate tuturor!

  5. Sarea este Sfanta,aveti incredere.

  6. cum curat de calcar fierul de calcat de la tefal?

  7. rezultate zero….ferul Tefal nu se curata cu nimic…

  8. Buna. Si eu am fier de calcat tefal si calcarul l-am indepartat cu apa si otet. Am pus acest amestec in rezervor apoi am bagat fierul in priza si am dat pe aburi dupa care am “clatit” rezervorul cu apa simpla.depunerile negre, arse de pe talpa le-am indeparta cu bicarbonat putin umezit cu apa sau un strop mic de otet, si l-am frecat cu un burete de vase nou. A iesit SUPER! Nici nou nu era asa lucios. Acum stiu cum sa-l intretin. Bafta la curatat fierul.

  9. de fierul de calcat am inteles ,dar poate cineva sa imi spuna si mie cum se curata petele (lipiturile) de pe haine?acestea fiind dobindite de pe urma unei calcari pe o alta suprafata decit masa de calcat.fierul de calcat fiind fierbinte,bluza s-a lipit pe cealalta parte de paturica pe care se calca….daca ma poate ajuta cineva,astept un raspuns…

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 109 other followers

